De wachttijd voor een intake bedraagt ongeveer 8-10 weken. Daarna is er geen wachttijd meer voor behandeling. We kunnen niet garanderen dat de wachttijd niet oploopt.
Wij kunnen momenteel geen cliënten van het cluster VGZ meer aannemen op onze wachtlijst vanwege het bereikte omzetplafond voor 2024. Het gaat om de volgende zorgverzekeringen: VGZ, VGZbewust, United Consumers, Univé Zorg, Zekur, UMC Zorgverzekering, IZA, IZZ Zorgverzekeraar door VGZ, Zorgzaam.
Voor vragen/opmerkingen hierover verwijzen we naar VGZ. Voor zorgbemiddeling en advies kun je contact opnemen met VGZ middels deze link.
Laatst aangepast 30-09-2024
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).